سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 براساس تحقیقات انجام شده، به طور متوسط خانواده ها روزانه 10 تا 15 دقیقه برای برقراری ارتباط گفتاری وقت صرف می کنند و این امر باعث می شود گسست عاطفی جایگزین استحکام خانوادگی شود
    دکتر مجید ابهری ، متخصص علوم رفتاری و آسیب شناسی اجتماعی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در این حالت (صرف وقت 15 دقیقه ای ) است که گسست عاطفی جایگزین استحکام خانوادگی شده و ضعف مهارتهای ارتباطی باعث می شود تا زن و شوهر و یا والدین و فرزندان نتوانند با یکدیگر ارتباط کلامی برقرار کنند.
    وی ادامه داد: عدم برقراری ارتباط گفتاری بین زوجین باعث سردی روابط شده و این سردی در سطح خانواده خود را به طور ملموس آشکار می کند.
    این متخصص علوم رفتاری و آسیب شناسی اجتماعی تاکید کرد: گرایش عمیق به دوستان و همسالان ، سرگرم کردن خود با مسائل غیر مرتبط با زندگی و غیر ضروری ، فرار از خانه ، افت تحصیلی ، انزوا و افسردگی از اولیه ترین نتایج ضعف ارتباط گفتاری در خانواده ها می باشد.

    ابهری گفت: امروزه گذران وقت با سرگرمیهای کاذب باعث شده فرزندان کمتر پای صحبت بزرگترها بنشینند و چت و پیامک را جایگزین این محفل شیرین ارزشمند کنند ، این گونه فرزندان با عواطف ضعیف رشد یافته و به سادگی نیز از همسر خود جدا می شوند
    عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس اظهار داشت: 70 درصد طلاقها مرتبط با ازدواجهای زیر 3 تا 5 سال است و این امر نشان دهنده عدم توانایی زوجین در جذب یکدیگر و رفع موانع می باشد که خود نشانه بارز ضعف مهارتهای ارتباطی است.



نوشته شده در جمعه 86 آذر 9 ساعت ساعت 1:21 عصر توسط آقای نهی از منکر

نظرات دیگران ( )


قوه قضایئه داشجویان شیراز را می گیرد / ملت انگشت حیرت به دهان می گیرد پسر آقای محسن رضایی بر می گردد سمت میگیرد / بچه های رفسنجانی در زر و زور سبقت می گیرند پسره قالی باف عروسی شاهانه می گیرد / در قوه قضائیه ای که جزایری در زندان زن می گیرد موسویان هم حکم تبرئه میگیرد / جنبش عدالتخواه حالا خفه قان می گیرد.

نوشته شده در چهارشنبه 86 آذر 7 ساعت ساعت 4:51 عصر توسط آقای نهی از منکر

نظرات دیگران ( )


سوتی روزنامه اعتماد  خیلی هم محفوظ موند.... هیچکی نفهمید!

نوشته شده در سه شنبه 86 آذر 6 ساعت ساعت 4:52 عصر توسط آقای نهی از منکر

نظرات دیگران ( )


 ما از وقتی آن لاین شدیم اتفاقات عجیب و غریبی می افته... 5شنبه ای سیرک پارک آموزشی پردیسان با حضور مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست که به همراه خانواده رفته بودن تا ساعتی خوش و خرم را در کنار حیوانات زبون بسته صفا کنن، افتتاح شد! کار خاصی نبوده البته تمساح می کشیدن رو زمین و اسب پاکوتاه وادار می کردن دوپایی وایسه و گورخر می رقصوندن و با مار بوآ طناب بازی می کردن و یه چند تا حرکت ژانگولر دیگه... منتها دو تا نکته بدجوری میرزا رو ریخته به هم؛ اولابرپایی سیرک در یک محیط حفاظت شده به نام پارک آموزشی و دوما آزار و اذیت چند تا حیوون واسه هر و کر ملت در حضور مسئولان حفاظت از محیط زیست؟؟؟!! ببخشید یکی به من بگه محیط زیست یعنی چی اونوقت؟ حالااصلاکاری نداریم که ورودی سیرک جمعیت زیادی جمع شده بودن تا نخستین شانس سیرک رو از دست ندن (!!!) ولی گفته شد که این سانس از قبل رزرو شده و فقط مهمانان ویژه(!) (بخوانید اهالی حفظ محیط زیست) می توانند از آن دیدن کنند! خب بالاخره باید دراین سازمان محیط زیست یک فعالیتی بشود دیگر، همه اش که نمی شود 70 تا 70 تا دولفین تلف بشه و هیشکی (!) هیچی نگه



نوشته شده در دوشنبه 86 آذر 5 ساعت ساعت 2:54 عصر توسط آقای نهی از منکر

نظرات دیگران ( )


اگر سارقان شما را وادار کردند که از کارت عابر بانکتان پول بگیرند شما میتوانید رمز یا همون پسورد کارتتان را به صورت معکوس (یعنی از آخر به اول) وارد کنید مثلا اگر کلمه عبور شما 1254 میباشد شما عدد 4521 را وارد کنید. با این کار عابر بانک به شما پول میدهد ولی در عین حال دستگاه به صورت خودکار پلیس را در جریان سرقت قرار میدهد. این قابلیتی است که تمام دستگاههای خودپرداز دارند ولی اکثر مردم از آن بی خبرند.

اگر هم این روش جواب نداد میتونید به یه پیمانکار  آسفالت زنگ بزنید، خودش میدونه کجای دزد رو آسفالت کنه .

 در ضمن امکان اینکه پیمانکار زودتر از پلیس برسه خیلی بیشتره.



نوشته شده در شنبه 86 آبان 12 ساعت ساعت 3:33 عصر توسط آقای نهی از منکر

نظرات دیگران ( )


<      1   2   3      >
لیست کل یادداشت های وبلاگ من
زنان بدحجاب مانند الاغ های پالان دار هستند!
[عناوین آرشیوشده]